Vaak gestelde vragen
- Hebben jullie een winkel of een showroom?
- Zijn jullie een betrouwbare leverancier?
- Hoe zijn jullie bereikbaar?
- Ik heb geen account aangemaakt. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
- Hoeveel bedragen de verzendkosten en wat zijn de levertijden.
- Ik heb een product ontvangen en wil het retour zenden?
- Mijn product is kapot gegaan. Wat moet ik nu doen?
Wij hebben op dit moment nog geen winkel of een showroom. Wel is het mogelijk om bij ons uw bestelling af te halen.
Wanneer u een product eerst wilt zien kan dat natuurlijk ook. Ons aanbod bestaat echter uit circa 10.000 producten welke wij niet allemaal op voorraad hebben. Derhalve verzoeken wij u eerst contact op te nemen of wij uw lamp op voorraad hebben.
U kunt ons bereiken op +31 (0) 318 750 223 (ma-vr 10.00 tot 17.30 uur) of u vult het contactformulier in.
Onze vestiging
Wij maken deel uit van LEDdream.nl. LEDdream.nl is lid van Qshops. Daarnaast kunnen onze klanten een recensie achterlaten op de site Kiyoh.
Wanneer u op de betreffende logo's klikt komt u op de site van de betreffende organisatie.
Wij zijn telefonisch bereikbaar op telefoonnummer +31 (0) 318 750 223. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 10.00 uur tot 17.30 uur.
U kunt ons altijd een bericht sturen via ons contactformulier.
Wanneer u geen account heeft aangemaakt kunt u uw bestelling volgen middels deze link.
Hier vult u uw ordernummer, uw achternaam (welke u heeft opgegeven bij uw bestelling) en uw e-mail adres of uw postcode in.
De verzendkosten bedragen € 4,95. Voor orders groter dan € 50 rekenen wij geen verzendkosten.
Voor meer informatie over levertijden en verzendkosten buiten Nederland verwijzen wij u naar onze pagina over de verzending.
U heeft een afkoelingsperiode van 14 werkdagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van levering. Uitzondering hierbij zijn speciaal voor u geassembleerde producten of speciaal voor u bestelde producten. Het product kan alleen ongebruikt en in de originele verpakking geretourneerd worden. De originele verpakking dient zo veel als mogelijk intact te worden gelaten.
Voor meer informatie over het retourneren van uw bestelling verwijzen wij u naar onze pagina over het retourneren.Alle lampen en verlichting welke Lampenwebshop aanbied zijn zowel degelijk als betrouwbaar en voldoen aan de benodigde keurmerken en eisen. Zo krijgt u op het assortiment een minimale garantie van twee jaar welke geldt naast de wettelijke rechten. Daarnaast heeft Lampenwebshop ook lampen in het assortiment welke een uitgebreidere garantie termijn hebben, variërend van 3 tot 25 jaar. Deze uitgebreide garantie termijn staat bij elk product apart vermeld, indien dit niet vermeld staat geldt een garantie termijn van twee jaar.
Voor meer informatie over garantie verwijzen wij u naar onze betreffende pagina.